Elettroshock

Na přelomu července a srpna jsme s Richardem vyšlápli pod picco Luigi Amedeo, vyzkoušet na vlastní kůži "Elettroshock". Úvodní formality jsme naštěstí odbyli hned odpoledne po výšlapu - zdlouhavým psychologickým testem "najdi první štand" jsme nakonec prošli. Luxusní bivak přímo pod stěnou, a ráno už jdeme najisto.

Takhle nějak bude vypadat vaše EKG po elektrošokové terapii

Z bivaku je to k nástupu asi 50 metrů

Z prvního štandu ještě odhazujeme dolů bundy, slunce se dnes zdá být ve formě. Zatímco zdoláváme krátkou druhou dýlku s vypečeným bouldrem, porenčovanou ještě ze včerejška, žvýkací komando kdesi naproti v údolí zavětří zpocené peří a vyráží rovněž najisto.

Žvýkací komando

Hned čtvrtá dýlka je papírově za nejvíc bodů. Dynamo-bouldr a vytrvalost v tupých sokolech, vynýtováno. Na kusovku by to chtělo hodně pokusů, ne-li dní, a k tomu jsme ještě nedozráli.

Ovce brodí potok. Vytrvalost v tupých hlavách, vypatláno. Na rozlišení, co je a není poživatelné, by to chtělo hodně úsilí, a k tomu ještě nedozrály.

Následuje pěkné lezení v kolmici s nepochopitelným holotraverzem (pendl to jistí) a ubíhající sokol.

Omladina soutěží, kdo pozře větší kus bundy. Průzkumná skupina se blíží k bivaku. Zkušená Zaschlá-špína velí k opatrnosti - může tam být alkohol!

Ríša se propracovává pod dlouhou sokolíkovou spáru ve středu stěny. Plotny a trávy zpestřuje další krutý bouldr.

Ocas-až-na-zem nacházi plechovku Gambáče a zkušeným hryzem ji otevírá. Párty začíná! Zduřelá-dáseň cumlá plynový vařič a silák Zubitto si bere do parády Richardův batoh.

2 délky sokolem jsou za odměnu, vzdušné nenáročné lezení, jen místy s ním radši moc nelomcujeme.

Jehněčí sbor dojídá polstrování z ortézy a Zaschlá-špína zkouší, jak by se jí šlo s teleskopickýma hůlkama (v hubě). Přidrzlý Ovečkin si všiml nedobytné plastové krabice s jídlem a zkouší na ni metodu "kopytem sem - kopytem tam".

Lezeme moc pěknou technickou délku v koutě, vršek se začíná přibližovat.

Krabice vyprázdněna, zvědavý Shitty-wool kontroluje výstupní napětí powerbanky. USB-C mu ale nechutná/nepasuje, možná když odizoluje kabel a napojí se přímo na dráty ... ??

Richard tahá vypečenou osmmínusku s dlouhým traverzem pod převisem.
Chleba, ručník, ponožky ... v čem von to pere, to neni špatný!!

Posledních pár metrů a traverz doleva na jižní hranu. Tady cesta končí, dalo by se ještě pokračovat dál hranou, ale máme toho dost a zdá se to být ještě kus.

Přežrané ovce líně rozprašují trus ...

Zpátky v bivaku Richard sčítá škody a vzpomíná, že byl vloni na ovčí zabijačce - to má jistě za to!

Druhý den přidáváme ještě populárku "Taldo-Nusdeo", vůbec první výstup stěnou cestou nejmenšího odporu. Natěšené beeeestie hned po ránu nabíhají k bivaku, ale batohy už poučeně visí mimo dosah. Až na mokrý převis v úvodu je výstup v pohodě, celkem svěží dolézáme na stejné místo v jižní hraně jako včera, a tentokrát došlo i na vrcholový "potvrzováček".

Bez trošky rajbasového boulderingu to na úplný vrchol nejde

Vyúčtování:

PLUS:  Elettroshock RP 7c (ale RP to nebylo, a vlastně ani AF), Taldo-Nusdeo 6c. Obojí cca 12 délek.

MÍNUS: ortéza, hůlky, bunda, kabel, svačina, ...